Onze tarieven:

• zitting praktijk       35,00 euro
  • huisbehandeling    40,00 euro
  • manuele therapie   48,00 euro

Wij hebben een contract met alle zorgverzekeraars. Fysiotherapie wordt door bijna alle aanvullende pakketten vergoed. Check dit bij uw zorgverzekeraar. Wij kunnen dit desgewenst ook voor u doen.

U kunt zonder verwijzing bij de fysiotherapeut terecht. Voor een chronische klacht is een verwijzing van een arts noodzakelijk.

Fysiotherapie valt niet onder het eigen risico wanneer dit uit de aanvullende verzekering wordt vergoed.

Bij chronische klachten ( let op dit is een beperkt aantal aandoeningen opgenomen in de lijst van vwz ) wordt na 20 behandelingen uit de basisverzekering vergoed en dit valt dan wel onder het eigen risico.

Cranio Sacraaltherapie:

• behandeling           80,00 euro
  • behandeling kort   45,00 euro
  • kinderen intake     80,00 euro
  • kinderen vervolg    45,00 euro

Ik ben geregistreerd in het RCN register Nederland. Dit betekent dat de meeste zorgverzekeraars de behandeling of een gedeelte daarvan vergoeden als men aanvullend verzekerd is. Klik hier voor lijst van verzekeraars, die Cranio Sacraaltherapie vergoeden.

Omdat cranio sacraaltherapie uit de aanvullende verzekering wordt vergoed, valt dit niet onder het eigen risico.

Acupunctuur:

• Intake            65,00 euro
  • behandeling   40.00 euro

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Acupuntuur NVA.

Voor vergoedingen door uw zorgverzekeraar zie het overzicht.

Omdat acupunctuur uit de aanvullende verzekering wordt vergoed, valt dit niet onder het eigen risico.

Indien u verhinderd bent verzoeken wij u dit uiterlijk 24 uur van tevoren te melden anders zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Klik hieronder om uw zorgverzekeraar te zien: