FYSIOTHERAPIEVERGOEDINGEN IN 2019:

Wij hebben besloten om voor 2019 met alle zorgverzekeraars een kontrakt af te sluiten. In onderstaande lijst staan de zorgverzekeraars, die door het KNGF ( genootschap voor fysiotherapie) worden aanbevolen. Dit zijn de verzekeringen, waar u zonder belemmeringen of restricties, behandeld kunt worden door uw fysiotherapeut.

Voor meer informatie zie de website www.defysiotherapeut.com/goed-verzekerd/zorgpolis-2019/

Tabel-Polissen-2018-voor-website.jpg

Onze tarieven:

Fysiotherapie:

• zitting praktijk 35,00 euro

• huisbehandeling 40,00 euro

• manuele therapie 48,00 euro

Wij hebben een contract met alle zorgverzekeraars. Fysiotherapie wordt door bijna alle aanvullende pakketten vergoed. Check dit bij uw zorgverzekeraar. Wij kunnen dit desgewenst ook voor u doen.

U kunt zonder verwijzing bij de fysiotherapeut terecht. Voor een chronische klacht is een verwijzing van een arts noodzakelijk.

Fysiotherapie valt niet onder het eigen risico wanneer dit uit de aanvullende verzekering wordt vergoed.

Bij chronische klachten ( let op dit is een beperkt aantal aandoeningen opgenomen in de lijst van vwz ) wordt na 20 behandelingen uit de basisverzekering vergoed en dit valt dan wel onder het eigen risico.

CRANIO SACRAALTHERAPIE VERGOEDINGEN IN 2019:

IN 2019 VERGOEDEN CZ, OHRA EN NATIONALE NEDERLANDEN CRANIO NIET MEER. KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN VERZEKERAARS EN HUN VERGOEDINGEN IN 2019.

Cranio Sacraaltherapie:

• behandeling 80,00 euro

• behandeling kort 45,00 euro

• kinderen intake 80,00 euro

• kinderen vervolg 45,00 euro

Ik ben geregistreerd in het RCN register Nederland. Dit betekent dat de meeste zorgverzekeraars de behandeling of een gedeelte daarvan vergoeden als men aanvullend verzekerd is. Klik hier voor lijst van verzekeraars, die Cranio Sacraaltherapie vergoeden.

Omdat cranio sacraaltherapie uit de aanvullende verzekering wordt vergoed, valt dit niet onder het eigen risico.

Acupunctuur:

• Intake 65,00 euro

• behandeling 40.00 euro

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Acupuntuur NVA.

Voor vergoedingen door uw zorgverzekeraar zie het overzicht.

Omdat acupunctuur uit de aanvullende verzekering wordt vergoed, valt dit niet onder het eigen risico.

Indien u verhinderd bent verzoeken wij u dit uiterlijk 24 uur van tevoren te melden anders zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Klik hieronder om uw zorgverzekeraar te zien: